שאלות ותשובות

שאלות ותשובות נפוצות

איך ניתן להזמין אצלנו מוצרים ?

ניתן להזמין מוצרים באמצעות האתר, באמצעות הווטסאפ או בטלפון או בהגעה פיזית לחנות. ההזמנות מטופלות לרוב באותו יום או ביום העסקים הבא, נדאג לעדכן אתכם עד 24 שעות (מלבד סופ"ש) בפרטים השונים הנוגעים להזמנה שלכם.

מהן אפשרויות המשלוח שאנו מציעים ?

אנחנו מספקים הזמנות לכל חלקי הארץ בעזרת שירות דואר שליחים. המשלוחים לרוב מגיעים עד 2 ימי עסקים מיום יציאת המשלוח מהחנות. עלות המשלוח 45 ₪ (להזמנה, שזה אומר שאתם יכולים לרכוש מספר פריטים והמחיר לא יעלה על 45 ₪.) אשר מצטרפים לסכום ההזמנה שלכם. ניתן להתעדכן מולנו בכל נקודה במספר המעקב אחר המשלוח ומתי הוא צפוי להגיע אליכם.

האם המוצרים שמופיעים באתר זמינים במלאי ?

מגוון המוצרים באתר וזמינות המוצרים בחנות משתנים על בסיס יומיומי ואנו משתדלים לעדכן אותו בזמן אמת. לצערנו זה לא תמיד מתאפשר, אך גם אם המוצר לא במלאי, אנו עובדים רק מול יבואנים מורשים ומפיצים רשמיים בארץ, כך שרוב המוצרים שאינם זמינים במלאי החנות יוכלו להגיע אלינו לרוב תוך יום עסקים, כשבמקרים מסוימים ניתן לתאם את אספקת המוצר ישירות מהיבואן אליכם. בכל מקרה אנחנו נעדכן אתכם במצב המוצר וההזמנה עד 24 שעות (מלבד סופ"ש).

איפה אנחנו נמצאים ?

אנחנו נמצאים באזור התעשיה הצפוני באשדוד (ממש בכניסה הצפונית לעיר) ואתם יותר ממוזמנים לקפוץ לקפה (יש גם עוגיות כמובן). כתובתנו – רחוב המדע 3, אשדוד. בניין מול העיר. ניתן למצוא אותנו גם ב-WAZE – פשוט חפשו IQPC. ברוכים הבאים !

האם אנו מציעים שירותי מעבדה ?

בוודאי. אנו מציעים שירותי מעבדה מתקדמים למחשבים שולחניים, מחשבים ניידים, שרתים ומחשבי מותג. המעבדה שלנו נחשבת לאחת המעבדות המקצועיות והותיקות בארץ, שמשרתת לקוחות כבר מעל ל-30 שנים. המעבדה מציעה את שירותיה ללקוחות עסקיים ופרטיים, גם אם לא רכשתם את המחשב שלכם אצלנו.

האם ניתן להגיע אלינו ולהתרשם מהמוצרים או להתייעץ עם נציג ?

נשמח לפגוש אתכם ולהציע לכם את השירות הטוב ביותר שאנו יכולים להציע, כולל עזרה בהבנת הצרכים ואיפיון מלא של צרכי המחשוב שלכם, לתת את הצעת המחיר המתאימה ביותר וההוגנת ביותר עבורכם, אך קחו בחשבון שלא כל המוצרים זמינים במלאי ולא תמיד ניתן לראות פיזית את אותם מוצרים שבהם אתם מעוניינים.

האם ניתן להחזיר מוצרים או להחליף מוצרים ?

בהחלט. אנו פועלים בהתאם לחוקי מדינת ישראל ולכן ניתן להחזיר מוצרים עד ל-14 ימים מתאריך רכישתם. המוצרים צריכים להיות סגורים באריזתם המקורית ומבלי שנעשה בהם שימוש כלשהו (כולל פתיחה), תמורתם ניתן לקבל החזר כספי מלבד 5% מערך המוצר או 100 ₪ – הזול מבניהם (כחוק).

מהם אמצעי התשלום שאנו מציעים ?

ניתן לשלם עבור ההזמנה שלכם באמצעים הבאים – תשלום במזומן בחנות או לשליח (בתיאום מראש ובאיזורי חלוקה מסוימים), כרטיסי אשראי, העברה בנקאית או המחאה שתפרע 3 ימי עסקים לפני אספקת המוצרים אליכם.

האם אנו מתקנים מחשבים ניידים ?

בוודאי. המעבדה שלנו מציעה שירותי תיקונים מתקדמים למחשבים ניידים, כולל החלפת סוללות פנימיות, תיקון והחלפה של מסכים שבורים, תיקונים חשמליים, שדרוגים וטיפולי תוכנה ועוד. ניתן להשיג אצלנו גם מטענים מקוריים ותחליפיים וסוללות מקוריות ותחליפיות לרוב המחשבים הניידים.

מוצר שלא קיים אצלנו באתר - האם ניתן להזמין אותו ?

לצערנו מגוון המוצרים בעולם המחשבים הוא עצום, ולא תמיד אנחנו מספיקים לעדכן ולהעלות את כל המוצרים אלינו לאתר. חיפשתם מוצר ולא מצאתם אותו ? אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון או בדוא"ל, או להשאיר לנו הודעה, ואנו נשמח לבדוק עבורכם את זמינות המוצר והמחיר הטוב ביותר שנוכל לתת עבור אותו מוצר.

בשל תקלת תקשורת, לא ניתן להשלים רכישה באתר באמצעות כרטיס אשראי - לתשלום באשראי - 08-8527744.